LINN ARTON

 
Precis som alltid är jag bäst på att fotografera
Jag blir så arg på mig själv att jag inte använder mobilens kamera funktion mer flitigt! Jag menar i denna sällskapskrets bör det vara jag som är fotografen men icke. Har tagit cirkus 3 av de ovanstående bilderna, resten är lånade från mina mellmisar!
 
Men i alla fall, i torsdags fyllde Linn 18 vilket vi firade i efterhand hemma hos henne i fredags! Vi var en drös människor, gamla som nya. Vid matbordet var tanken att först sitta vid två bord men tillsist beslutade vi att trycka ihop oss vid ett, vilket blev trångt som tusan men bäst att komma närainpå de nya människorna också, haha! Blev en super bra kväll enligt mig och som de lät på Linn så höll hon nog med!
Börjar tagga till lite extra nu inför Malta, i morgon är det exakt 3 månader kvar!!!